Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 02:06 - “Happiness could be yours. Absently.”
Автор: platonika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2203 Коментари: 4 Гласове:
3



Happiness could be yours. Absently.

 

 

 

Сивите бездни в очите (му) шеметно тичат по струните Й от заешки черва, с които преди цяла вечност аз изсвирих света.

 

Гледах го. Не виждах. Ненавиждах го. Горях. Прелюбодействах с усмивката му. И я претворих в своя. Мразех се, защото исках да бъда щастлива. А никой не вярваше, че аз държа този свят. След мен само Смях. Дивият циничен, анимичен Смях, който дере и оре като някоя изтъркана, прогнила диканя лицето ми.

Няма да спра.

Никога няма да спра да се смея. 

Ужасният смях гъделичка покорените ми с кожен камшик възпалени зеници. От напрежението изведнъж склерата ми излита в пространството, а дори нямам време да заплача.

 

Трябва да изсвиря проклетия свят отново. Имам нужда. А нещо толкова невинно и сприхаво стиска и пречи.

 

Дишам ли?

Или просто мърдам гърдите си равномерно в някакъв туморен такт. Понякога... Желая злото на дробовете си.

Не защото действително го желая и съм покълнала с мисълта да се самоубия и не защото тази химера е пропълзяла в малкото ми мозъче, с катафална табелка “Довърши се”.

Напротив.

Защото докато не изсвиря света си, аз не съм тук.

И никога не ме е имало. Или винаги ме е нямало.

Нямам противоестествени въздишки.

Както не съществуват и симулирани оргазми.

Затова мога да желая злото на всяка една част от мен. Мога да желая злото на каквото си поискам.

Защото докато ме няма, съм неуязвима.

 

Знам какво си мислите.

Нелепо е да съм щастлива, когато всичко живо се е покрило с пръст и чака ().

Но съм.

И е нелепо да мислите точно това. Точно за мен.

 

Та Тя е пред вас! Тя е тук. Съвсем близо до вас е. Като че ли, ако протегнете дъха си, ще я целунете.

На крайчеца на най-добре платените ми надежди  стои една проститутка и чака някой да я купи. Тя не продава тялото си, защото няма такова. Не продава гърдите си, защото няма такива. Не продава и износените си дрехи, просто защото ги няма. Продава надеждите ми. А вие имате нужда точно от тях. За мен това е прекрасно. Защото точно тогава и единствено тогава аз мога да изляза от кожата си и да целувам проклетите сиви бездни в очите му до припадък.

Обожавам я. Тя е толкова любезна, чаровна, магнетична, омагьосваща и дяволита, че никой не може да откаже гмурването в дванадесетчасовия й ... разкрачен ден. Хората отчаяно искат това. Някой да им роди надежда.

Но тя не чака този никой, който просто ще купи поредната.

Тя иска онзи някой. Онзи, когото обича.

Със сивите бездни в очите. Който няма да има нужда от нищо. Който шеметно ще тича по заешките струни на безплътието й и ще дави всички надежди в онова почерняло море от страст. Тя иска точно това. Иска да стане черно бяла и зависима от пришпорения бяг на сивото. Защото цветовете отдавна са толкова безчувствени и някак отеснели за всичко.

Черно. Бяло. Валс.

Дишам ли?

Или просто това сляпо момиче се е превърнало в мен. Или просто сивите бездни в очите (му) са засмукали всички тихи пулсации на току що родената дъга. Далтонистично ми се прииска да се срежа на две.

Черно. Бяло. По средата валс.

 

Дишам. И тази вървежна проститука кротко почива на крайчеца на надежата.

 

Не дишам. И Тя трескаво изработва света обичайки, за да изляза отново от себе си. Сивите бездни в очите (му) изтръгват заешките й струни. Те ми акомпанират с някакво възбуждащо жужукане, докато аз отново изсвирвам света. И ето! Новият свят чака в леглото ми. Черен и бял. И красив както никога.

 

Знам какво си мислите.

Нелепо е да свиря свят, когато всичко живо се е покрило с пръст и чака ().

Смъртта си.

Нелепо е да съм щастлива.

 

 

Знам.

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - "Happiness is a warm gun"
28.08.2009 07:43
и самотно начинание, понякога...

написано с много чувство, въображение и размах...браво! :)
цитирай
2. анонимен - Каква глупост!
28.08.2009 08:41
Ако това е авангардна проза, аз съм за класическата! Разбирам опитите на автора да напише нещо нестандартно, да ни впечатли с метафори, обаче аз наистина не съм чела по-голяма глупост през живота си. Какво струва само първото изречение: Сивите бездни в очите (му) шеметно тичат по струните Й от заешки черва, с които преди цяла вечност аз изсвирих света. :)))) Нямам думи! Че пък и претенция накрая - авторката знаела какво си мислим! Добре, че не е така! Моите уважения към нея, може аз да не разбирам от заешки черва, но си пожелавам никога повече да не прочета нещо подобно!

цитирай
3. homonarkoman - ани2 - поворот оверкил и бягай да се ...
28.08.2009 09:59
ани2 - поворот оверкил и бягай да се скриеш под клишираните плисирани поли на клеопатра - там всеки ден е толкова разнообразно и интересно, че чак мирише на слабоумие.

о, малоуважаема ВСЕМАЙКО - поне за едно си права - това е авангардна проза, а не ретроградна пфуезия - а разликата между тях е, че първата стимулира въображението, а втората - изхождането.
цитирай
4. platonika - А пък...
28.08.2009 11:58
аз донякъде съм съгласна с анонимката, дори бих я уважавала (след като тя сама заговори за разни уважения), ако наистина не мислеше, че придавам на написаното от мен някаква стойност. Защото такава то всъщност няма. Както нямат и много неща. Не, не, не искам да впечатлявам никого. Просто наистина знам какво си мислите. Страх ви е, когато някой претендира за власт над вас, нали. Е, аз не правя това. Прави го лирическата :д Извинявам се за което. :д
П.П. Между другото действително се произвеждат струни от заешки черва за музикални инструменти. Ето! Току що научи нещо ново, congratulations! ^^
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platonika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 75947
Постинги: 37
Коментари: 89
Гласове: 279
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930